Monday, December 27, 2010

tanpa mereka, suramlah dunia saya :)

2nd post aku pasal kawan .

kawan? mmg penting kan? tanpa kawan kita sorang sorang. nak share problem pun susah.

selain family, pakwe*opsss. HAHA, kawan ni yg banyak tolong kita bila susah and senang.

lagi sekali, buka mata besar besar, bace apa aku tulis. :)



1) Shiela Ann Kamaruzaman.


  • bestest frienda aku sejak dari sekolah rendah lagi.

  • stay dekat je dengan kawasan rumah aku.

  • she's damn hot girl.

  • attitude die pun okay.

  • tak sombong even die cantik.

  • and die tersangatlah PEMALU.

  • she's got twin. name dy Al-Jeffrey Kamaruzaman.

  • ingat lagi time form 1, belajar main piano same same. HAHA. ponteng kelas same same. babe, i miss that moment okay.

2) Nurulliyana Ismail



  • budak paling gilaa yg pernah aku jumpa. HAHA.

  • si rambut kerinting maggy xD

  • addicted to pink.

  • agak kelam kabut sikit.

  • kaki jalan ya amat!! HAHA.

  • she's taking course same like me. Diploma Sains Kesetiausahaan.

  • kami rapat when we're in end of Semester 1.

  • tidur same same, makan same same.

  • barang aku barang die, tapi barang die tetap barang die. HAHA xD

3) Nurul Afiqah Jaafar



  • stay 'ipoh mali'

  • bestest friend aku jugak since semester 1.

  • mase awal awal semester tak berape close sgt. masing masing konon malu lah kan? padahal... HAHA

  • die amat sensitif ya amat...

  • kalau nak pergi mane mane mmg kena ajak die. nanti die TOUCHING. tapi senang pujuk. xD

  • addicted to purple too. same like me :) sepp sepp. HAHA.

3) Nur Asmaliyana bt. Che Daud



  • roomate aku dekat poli since semester 1 sampai sekarang.

  • budak kecik tak kuat makan .

  • addicted to white.

  • kaki berjalan jugak.

  • ajak lah die pergi mane, laju je die follow. HAHA.

  • pandai punye olang :) every sem AKJ wehh xD

4) Farah Abdul Nazir

  • si budak kuat tidoq * ayat bajet cakap perak. HAHA
  • kami panggil die BOBO :)
  • kaki mengigau number 1 xD
  • dulu mase semester 1, takut jugak lah bila tgk die mengigau, tapi dah lame lame dah terbiase. siap boleh gelakkan die lagi kalau die mengigau.
  • die suke buat muke kerek, tapi bile gelabah die dah datang, HAHA mmg kelakar gile xD